Slide

miercuri, 22 iunie 2011

Tresh the Dress - Adi si Alexandra

Valuri, scoici si maci. Suntem foarte mandrii de aceasta sedinta foto. Adi si Alexandra sunt minunati si foarte frumosi impreuna. Cu atitudinea acesta au ce atara nepotilor. Totul a fost perfect : cadrul, pritenii, ideile .
Chiar daca ne-am propus sa ajngem pe plaja la ora 7 dimineata si am ajuns la 11, nu aveam suficienta baterie la aparat, si ne-am prajit si incalzit de atata soare , timpul a trecut extrem de rapid pe langa noi. Nu am simtit cum au tecut orele printre maci si valurile marii.






4 comentarii:

  1. Minunat minunat minunat. Asteptam toamna pentru frunze si padure si inca o sambata superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, mai nou , dupa soare, copacii sunt obsesia mea in fotografii ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eeeeeeeeeeeeu , si eeeeeeeeeeeeeu !!

    RăspundețiȘtergere